facebook_pixel

Spørsmål og Svar

Hva inneholder en pakke?

Våre pakker inneholder ferdiglaget mat, som våre kokker lager etter din bestilling. Våre pakker kan inneholde alle måltider du trenger gjennom dagen. Frokost, middag, kveldsmat og 2 mellommåltider.

Når du bestiller kan du velge hvilke typer retter du ønsker for hvert måltid. Vi varierer din meny utifra dine valg.

Hvorfor skal jeg beregne kaloribehov?

Om du enten vil ned eller opp i vekt er det viktig at din mat inneholder det rette kaloriantallet for at du skal klare å nå dine mål. Du bruker vår kalkulator ved bestilling for å beregne ditt kalorinivå. Våre kokker tilbreder din mat utifra dette.

Når og hvordan leveres maten?

Vi kjører ut mat for 3 dager på søndager 16.30 – 22.00. Hvis du bestiller mat for 5 dager eller mer vil vi kjøre ut resten av maten på onsdager 17.00 – 22.00 slik at maten du får er fersk og god.  Du vil da få mat for 3 dager første leveringsdag, og mat for resten av uken på andre leveringsdag.

Foreløpig leverer vi i Akershus – Oslo – Buskerud – Østfold – Vestfold ( Vestfold begrenset til Holmestrand, Tønsberg, Sandefjord, Horten og Larvik) og nedre del av Telemark ( Skien og Porsgrunn )

 

Må jeg være hjemme når dere leverer?

Våre sjåfører vil alltid ringe på døren din ved levering. Om ingen er hjemme vil vi ringe på nummeret du har registrert ved inngåelse av kundeforholdet.

Hvis vi ikke får tak på deg når vi er ute å leverer vil maten bli tatt med tilbake, og du kan hente den selv hos oss på Liertoppen. Isåfall, ta kontakt først. Maten lages på bestilling slik at du vil ikke få refundert beløpet hvis du ikke er hjemme ved levering.

Er det hindringer som gjør at vi ikke kan levere til deg høyblokk hvor døren nede er låst eller hybel hvor det er flere som bor, er du selv pliktig til å møte oss og ta imot leveransen.

Adresse,leveranseopplysninger er din plikt å overholde- Stemmer ikke dette, vil du miste leveransen og bli belastet fullt beløp.

Har dere en meny tilpasset allergier?

Vi har for tiden ikke mulighet til egne menyer for diverse allergier.

Hvordan betaler jeg for matleveringen?

Du betaler med vår online betalingsløsning fra Stripe som er sertifisert av VISA- og MasterCard. Det er også mulig å få tilsendt faktura med 7 dagers betalingsfrist.

Når er siste frist for å legge endre meny for neste uke?

Endringer av menyen må gjøres innen klokka 23:59 på tirsdager for å gjelde uken etter.

Er det noen bindingstid?

Vi har ingen bindingstid. Eventuelle avbestillinger eller endringer må være gjort innen TIRSDAG kl. 23:59, som er 5 dager før neste levering ( søndag ).  Avbestillinger gjøres inne på Min leveranse

Leverer dere der jeg bor?

Vi leverer foreløpig i Akershus – Oslo – Buskerud, Østfold og Vestfold ( begrenset til Holmestrand, Tønsberg, Sandefjord og Larvik)  og nedre del av Telemark ( Skien og Porsgrunn ). Meld deg på vårt nyhetsbrev, så vil du få melding når nye områder dekkes.

Hvordan varmes middagen?

Middag kan varmes direkte i beholder i mikro eller i vanlig ovn på MAKS 90 grader i 10 min.

Hva hvis noe mangler?

Hvis det mangler noe på en levering, send epost til kunderservice@spisriktig.no
Vi vil da levere det som mangler ved neste levering, eller refundere et beløp hvis du ønsker det.

Vi forbeholder oss retten til å erstatte en valgt rett med en annen tilsvarende rett ved mangler fra våre leverandører.